kennis- en coördinatiepunt recreatief fietsen

Bureau

Wij werken op het bureau met een team van zeven medewerkers. Verspreid over het land zijn er zo'n 100 actieve vrijwilligers die ons ondersteunen bij de uitvoering van onze activiteiten.

Kijk bij contact voor het adres en de route naar het kantoor in Amersfoort.

Bureaumedewerkers

Anita Bakker (communicatie business to business)
webbeheer, nieuwsbrieven, voorlichtingsmateriaal, social media, pers, bestuursvergaderingen
abakker@fietsplatform.nl

Eric Nijland (directeur)
dagelijkse leiding organisatie, beleid, bestuur, kenniscoördinatie, coördinatie belangenbehartiging, externe contacten
enijland@fietsplatform.nl

Janiet Kempen (bureaumanager)
secretariaat, boekhouding, financiën, personele aangelegenheden
jkempen@fietsplatform.nl

Jan-Joost van Eeuwijk (projectleider routes)
coördinatie transitie LF-netwerk naar LF-icoonroutes, landelijk kwaliteitsmanagement
en GIS-toepassingen, routedatabank
jjvaneeuwijk@fietsplatform.nl

Jantien van de Brug (projectmedewerker LF-routes)
organisatie onderhoud LF-routes, projectondersteuning, aansturing vrijwilligers
jvdbrug@fietsplatform.nl

Leon Hoogsteen (PR, product & positionering)
productontwikkeling, PR, uitgeverij, web analytics, Fietsers Welkom!
lhoogsteen@fietsplatform.nl

Marina van Dijk (communicatie consumenten)
communicatie LF-icoonroutes, webbeheer, nieuwsbrieven, social media, donateursprogramma, pers, belangenbehartiging
mvandijk@fietsplatform.nl

Vrijwilligers

Het meeste 'buitenwerk' wordt gedaan door de circa 100 actieve vrijwilligers van de stichting: enthousiaste fietsers die de routes verkennen, beschrijven en inspecteren. Ook beurzen en evenementen draaien grotendeels op de inzet van vrijwilligers; zij helpen mee met het opbouwen van de stand en geven voorlichting aan beursbezoekers. Daarnaast verrichten incidenteel vrijwilligers hand- en spandiensten op kantoor, bijvoorbeeld bij het voorbereiden van nieuwe gidsen en het verzorgen van mailings.